7 kroků k úspěšnému wellness ve vaší firmě

20.12.12

Udržování Momentum Going

Mnoho wellness programy začínají s fanfárami, a je to tak správně. Pokud jste investovali čas a prostředky při vytváření nejlepší wellness program možnou pro vaše podnikání, budete chtít křičet o tom ze střech, kdy je připraven ke spuštění. Pak můžete zastavit a vychutnat příval aktivity a nadšení, jak zaměstnanci registrovat a zapojit se do vzrušujících nových iniciativ.

Dlouhodobý úspěch jakékoli wellness programu může být v ohrožení takže pokud počáteční nadšení pomine. Aby se tomu zabránilo, je důležité, aby si dál jak vám začít s wellness, takže za garantované probíhajících výsledků pro vaši firmu, tady je to, co budete potřebovat, aby zvážila.

7 kroků k úspěšnému wellness ve vaší firmě

1. Buďte strategické

V co nejranější fázi plánování Vaší wellness iniciativy, rozhodnout, co časový rámec, se kterým pracujete, aby a sdělí to jasně ve všech fázích všem zúčastněným. Nástin plánované vývoj wellness a vysvětlit plán, jehož iniciativy uvažujete v každé fázi. Především, je jasné, že wellness je zde k pobytu, a bude nedílnou součástí vašeho podnikání kultury.

2. Křičet o wellness, kdykoli je to možné

Publicise všechny události v pořadí, že zaměstnanci vědí, co přijde, a že tam jsou vždy wellness zdroje pro ně využít v případě potřeby. Nepoužívejte ani plachý o reklamu všechny pozitivní výsledky, které dosahují s programem. Uznání ti, kteří dobře, je skvělý způsob, jak nechat každého v podniku vědí, že tyto iniciativy pracují a také jim dává jasnou představu o tom, co vede mohou očekávat v případě, že se účastní.

3. Identifikujte klíčové zastánce

Musíte wellness šampionů umístěné kolem obchodu, aby byla udržena profil vašich iniciativ. Tito jedinci mohou pomoci propagovat své iniciativy formálně s marketingovými materiály a neformálně jednoduše řečeno s kolegy o tom, co se děje. Mohou také poskytnout zpětnou vazbu od frontové linie o tom, jak jsou vaše iniciativy přijímány a jak budete chtít změnit svůj přístup ke splnění požadavků koncových uživatelů.

4. Buďte flexibilní s přístupem

Wellbeing iniciativy musí být vždy relevantní pro ně, aby byla úspěšná. Lidé změny a podnikatelské prostředí se pohybuje na, takže se ujistěte, že pravidelně zkontrolovat řadu iniciativ, takže si můžete přerušit něco, co nefunguje, a experimentovat s novými nápady v případě potřeby. Být jasné, jaké iniciativy jsou úspěšné a populární a ujistěte se, že jsou vždy snadno přístupné pro ty, kteří by chtěli využít z nich. Nenechte si okamžitě přestat ty iniciativy, které nejsou objednané v obrovských počtech. Pokud pracují na několika lidí pak to stojí za to udržet. Máte-li řez jakoukoli iniciativu, sdělí, proč tomu tak je a poskytovat alternativy tak, aby se nikdo necítil krátký změnila.

5. Podporovat kýchání

Jeden z nejlepších způsobů, jak udržet pokračující nadšení pro váš wellness programem v celém podniku je podporovat prostředí, kde lidé chtějí mluvit o tom, jak velký je to, bez ohledu na to, zda jste je k tomu, nebo ne. Existují určité produkty, které lidé prostě milují říct lidem o tom, jak jejich život jen by neměla být stejná bez nich, se SKY +, iPhone nebo Skype jako jen několik příkladů. Tato spontánní a nadšené marketing - někdy známý jako kýchání - je fantastické pro pověst budově, takže když váš navrhování a vylepšit svůj wellness program je to skvělý nápad, zamyslet se, které prvky budou opravdu lidé nadšeni a "kýchání" o tom, co jste dělá všem přijdou do styku.

6. Rozvíjet události do deníku

Pokud váš wellness program zahrnuje také populární prvky, které lze opakovat v pravidelných intervalech, může to pomoci udržovat povědomí a zapojení do programu jako celku. If můžete uspořádat sportovní soutěže, aby to každoroční událost, by strava kluby mají týdenní váží moduly, a pokud máte wellness odborníky navštíví vaši firmu, aby se ujistil, že dorazí alespoň jednou za měsíc, takže každý ví, když tam jsou, a když mohou použití tohoto zdroje. Probíhající soutěže s pravidelným uveřejněných aktualizací nejnovějších výsledků může pomoci udržet tempo s vaším programem.

7. Odpovědnost vede k výsledkům, a pozitivní recenze

Pokud jsou wellness moduly na vedoucích nebo vzdělávacích programů, ujistěte se, že jsou pravidelnou součástí tak, aby ti, kteří navštěvují vím, že bude k dispozici další informace v budoucnu a také aktualizace o tom, jak oni postupují od posledního modulu. Tento prvek odpovědnosti se svými iniciativami povede k lepším výsledkům pro osoby, které následně vede k více pozitivnímu bzučení o wellness v celém podniku.

Pointa je, že je to snadné vytvářet a udržovat nadšení pro jakýkoli aspekt podnikání, když je úspěšný. Jak dlouho, jak své zaměstnance zapojují s wellness programem a zažívá pozitivní výsledky, a vaše iniciativy jsou dobře upsány a vede dobře podle podle toho, co jste kritérií a vrcholové vedení dohodli, je vaše wellness program umístěn jít od úspěchu k úspěchu označené zvýšením Nadšení, s odstupem každého měsíce.

Partneři

Reklama - odkazy

Vestavěné skříně Stako

U nás máte grafický návrh zdarma! Poradíme Vám jak postupovat, než se vypravíte do našeho předváděcího studia.


Investiční zlato a stříbro

Investujte do zlata nebo do stříbra prostřednictvím společnosti BESSERGOLD se sídlem v Praze. Využijte průběžně aktualizované ceny investičního zlata a investičního stříbra.


Pozor na provize

Pronájem bytu? Pozor na zbytečné provize zprostředkovatelům.


Kvalitní vestavěné skříně

Vestavěné skříně s dlouhou záruční dobou a s kvalitním provedením. Společnost Komandor vyrábí skříně na míru parametrům Vašeho příbytku.


Zuzka Klingrová

Zuzka Klingrová je významná osbnost jógového světa a  usměvavá, zářící trenérka. Nechte se okouzli jógou právě pod jejím vedením.


Poradíme Vám, jaké betonové směsi jsou vhodné na konkrétní použití.


Gold kaufen online oder in einem Geschäft in Dresden.


Pro názornost jaká je cena vestavěné skřínějsme připravili přehledné kalkulace.


Silber kaufen online oder in einem Geschäft in Dresden.


Od stěhování těžkých břemen jsme tady my. V rámci celé České republiky provádíme stěhování až do hmotnosti 50 tun.