20.12.12
7 kroků k úspěšnému wellness ve vaší firmě
Udržování Momentum Going
Mnoho wellness programy začínají s fanfárami, a je to tak správně. Pokud jste investovali čas a prostředky při vytváření nejlepší wellness program možnou pro vaše podnikání, budete chtít křičet o tom ze střech, kdy je připraven ke spuštění. Pak můžete zastavit a vychutnat příval aktivity a nadšení, jak zaměstnanci registrovat a zapojit se do vzrušujících nových iniciativ.
Dlouhodobý úspěch jakékoli wellness programu může být v ohrožení takže pokud počáteční nadšení pomine. Aby se tomu zabránilo, je důležité, aby si dál jak vám začít s wellness, takže za garantované probíhajících výsledků pro vaši firmu, tady je to, co budete potřebovat, aby zvážila.
1. Buďte strategické
V co nejranější fázi plánování Vaší wellness iniciativy, rozhodnout, co časový rámec, se kterým pracujete, aby a sdělí to jasně ve všech fázích všem zúčastněným. Nástin plánované vývoj wellness a vysvětlit plán, jehož iniciativy uvažujete v každé fázi. Především, je jasné, že wellness je zde k pobytu, a bude nedílnou součástí vašeho podnikání kultury.
2. Křičet o wellness, kdykoli je to možné
Publicise všechny události v pořadí, že zaměstnanci vědí, co přijde, a že tam jsou vždy wellness zdroje pro ně využít v případě potřeby. Nepoužívejte ani plachý o reklamu všechny pozitivní výsledky, které dosahují s programem. Uznání ti, kteří dobře, je skvělý způsob, jak nechat každého v podniku vědí, že tyto iniciativy pracují a také jim dává jasnou představu o tom, co vede mohou očekávat v případě, že se účastní.
3. Identifikujte klíčové zastánce
Musíte wellness šampionů umístěné kolem obchodu, aby byla udržena profil vašich iniciativ. Tito jedinci mohou pomoci propagovat své iniciativy formálně s marketingovými materiály a neformálně jednoduše řečeno s kolegy o tom, co se děje. Mohou také poskytnout zpětnou vazbu od frontové linie o tom, jak jsou vaše iniciativy přijímány a jak budete chtít změnit svůj přístup ke splnění požadavků koncových uživatelů.
4. Buďte flexibilní s přístupem
Wellbeing iniciativy musí být vždy relevantní pro ně, aby byla úspěšná. Lidé změny a podnikatelské prostředí se pohybuje na, takže se ujistěte, že pravidelně zkontrolovat řadu iniciativ, takže si můžete přerušit něco, co nefunguje, a experimentovat s novými nápady v případě potřeby. Být jasné, jaké iniciativy jsou úspěšné a populární a ujistěte se, že jsou vždy snadno přístupné pro ty, kteří by chtěli využít z nich. Nenechte si okamžitě přestat ty iniciativy, které nejsou objednané v obrovských počtech. Pokud pracují na několika lidí pak to stojí za to udržet. Máte-li řez jakoukoli iniciativu, sdělí, proč tomu tak je a poskytovat alternativy tak, aby se nikdo necítil krátký změnila.
5. Podporovat kýchání
Jeden z nejlepších způsobů, jak udržet pokračující nadšení pro váš wellness programem v celém podniku je podporovat prostředí, kde lidé chtějí mluvit o tom, jak velký je to, bez ohledu na to, zda jste je k tomu, nebo ne. Existují určité produkty, které lidé prostě milují říct lidem o tom, jak jejich život jen by neměla být stejná bez nich, se SKY +, iPhone nebo Skype jako jen několik příkladů. Tato spontánní a nadšené marketing - někdy známý jako kýchání - je fantastické pro pověst budově, takže když váš navrhování a vylepšit svůj wellness program je to skvělý nápad, zamyslet se, které prvky budou opravdu lidé nadšeni a "kýchání" o tom, co jste dělá všem přijdou do styku.
6. Rozvíjet události do deníku
Pokud váš wellness program zahrnuje také populární prvky, které lze opakovat v pravidelných intervalech, může to pomoci udržovat povědomí a zapojení do programu jako celku. If můžete uspořádat sportovní soutěže, aby to každoroční událost, by strava kluby mají týdenní váží moduly, a pokud máte wellness odborníky navštíví vaši firmu, aby se ujistil, že dorazí alespoň jednou za měsíc, takže každý ví, když tam jsou, a když mohou použití tohoto zdroje. Probíhající soutěže s pravidelným uveřejněných aktualizací nejnovějších výsledků může pomoci udržet tempo s vaším programem.
7. Odpovědnost vede k výsledkům, a pozitivní recenze
Pokud jsou wellness moduly na vedoucích nebo vzdělávacích programů, ujistěte se, že jsou pravidelnou součástí tak, aby ti, kteří navštěvují vím, že bude k dispozici další informace v budoucnu a také aktualizace o tom, jak oni postupují od posledního modulu. Tento prvek odpovědnosti se svými iniciativami povede k lepším výsledkům pro osoby, které následně vede k více pozitivnímu bzučení o wellness v celém podniku.
Pointa je, že je to snadné vytvářet a udržovat nadšení pro jakýkoli aspekt podnikání, když je úspěšný. Jak dlouho, jak své zaměstnance zapojují s wellness programem a zažívá pozitivní výsledky, a vaše iniciativy jsou dobře upsány a vede dobře podle podle toho, co jste kritérií a vrcholové vedení dohodli, je vaše wellness program umístěn jít od úspěchu k úspěchu označené zvýšením Nadšení, s odstupem každého měsíce.